ДОСТАВКА
Доставка товару здійснюється одним із способів:
- Самовивіз зі складу;
- Доставка у м. Луцьк - безкоштовно;
- Доставка поза межами м. Луцьк за домовленістю;
- Доставка по Україні здійснюється поштовою службою «Нова пошта», «Делівері» на відділення кур’єрської служби або за вказаною Вами адресою за умови попередньої оплати клієнтом вартості доставки в дві сторони згідно тарифів служби доставки;
- Доставка за межі України здійснюється поштовою службою «Укрпошта» або «Нова пошта» за вказаною Вами адресою за умови попередньої оплати клієнтом вартості Товару та вартості доставки.
ОПЛАТА
Способи оплати:
У випадку наявності товару на складі, на вибір клієнта оплата здійснюється одним із способів:
- безготівкою для фізичних та юридичних осіб;
- попередня оплата (повністю або частково);
- покупка частинами monobank | Universal Bank (надавач послуг АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» ліцензія НБУ №92 від 10.10.2011, номер у держреєстрі банків № 226.);
- оплата після отримання товару.
Форма розрахунку:
- готівка (тільки в офісі bimmer.in.ua);
- безготівковий розрахунок на банківський рахунок (банківський переказ або за допомогою інтернет-банкінгу);
- безготівковий розрахунок через покупку частинами від monobank | Universal Bank;
- накладений платіж (при отриманні).
Вартість доставки товарів по Україні розраховується індивідуально, відповідно до умов кур’єрської служби і оплачується покупцем.
* Перед відправкою товар перевіряється на відсутність пошкоджень і надійно упаковується.
** При отриманні замовлення від перевізника, рекомендуємо здійснювати перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки на місці – у відділенні служби доставки або в присутності кур’єра. При наявності зовнішніх пошкоджень упаковки вимагайте від працівників компанії перевізника задокументувати це.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Bimmer.in.ua надає повну гарантію на новий товар згідно вимог чинного законодавства.
Умови гарантії:
1. Протягом гарантійного терміну здійснюється безкоштовний ремонт у разі встановлення заводського браку.
2. Гарантійний ремонт здійснюють лише фахівці продавця.
3. Умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення профілактичних робіт та змін конфігурації товару.
Гарантія припиняється:
- якщо пошкодження товару виникло з вини замовника внаслідок неналежної експлуатації, зберігання або завдання шкоди при вантажно-розвантажувальних роботах;
- при недотриманні умов експлуатації;
- при наявності механічних пошкоджень;
- у разі самостійного ремонту або ремонту третіми особами;
- якщо пошкодження чи поломка – результат стихійних лих (пожеж, повеней, військових дій).
Гарантія на вживаний товар не надається.