Доставка

Доставка товару здійснюється одним із способів:

- Самовивіз зі складу;

- Доставка у м. Луцьк - безкоштовно;

- Доставка поза межами м. Луцьк за домовленістю

- Доставка по Україні здійснюється поштовою службою  «Нова пошта», «Делівері» на відділення кур’єрської служби або за вказаною Вами адресою за умови попередньої оплати клієнтом вартості доставки в дві сторони згідно тарифів служби доставки.

 Оплата

Способи оплати:

У випадку наявності товару на складі, на вибір клієнта оплата здійснюється одним із способів:

- попередня оплата(повністю або частково)

- оплата після отримання товару.

Форма розрахунку:

- готівка (тільки в офісі bimmer.in.ua);

- безготівковий розрахунок на банківський рахунок (банківський переказ або за допомогою інтернет-банкінгу);

- накладений платіж (при отриманні).

Вартість доставки товарів по Україні розраховується індивідуально, відповідно до умов кур’єрської служби і оплачується покупцем.

 * Перед відправкою товар перевіряється на відсутність пошкоджень і надійно упаковується.

** При отриманні замовлення від перевізника, рекомендуємо здійснювати перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки на місці – у відділенні служби доставки або в присутності кур’єра. При наявності зовнішніх пошкоджень упаковки вимагайте від працівників компанії перевізника задокументувати це.

 Гарантія якості

Bimmer.in.ua надає повну гарантію на новий товар згідно вимог чинного законодавства.

Умови гарантії

1.       Протягом гарантійного терміну здійснюється безкоштовний ремонт у разі встановлення заводського браку.

2.       Гарантійний ремонт здійснюють лише фахівці продавця.

3.       Умови гарантійного обслуговування не передбачають проведення профілактичних робіт та змін конфігурації товару.

 

Гарантія припиняється:

- якщо пошкодження товару виникло з вини замовника внаслідок неналежної експлуатації, зберігання або завдання шкоди при вантажно-розвантажувальних роботах;

- при недотриманні умов експлуатації;

- при наявності механічних пошкоджень;

- у разі самостійного ремонту або ремонту третіми особами;

- якщо пошкодження чи поломка – результат стихійних лих (пожеж, повеней, військових дій);

Гарантія на вживаний товар не надається.